Szerződési feltételek - Adatvédelem

Pénz visszafizetési garancia, elállási jog:

Magánszemélyek esetén a 45/2014. Kormányrendeletnek megfelelően, minden termékünkhöz 14 munkanapos pénzvisszafizetési garanciát biztosítunk.
Ez azt jelenti, hogy kényelmesen, az otthonában kitudja próbálni termékeinket.
Nem kell sietnie, és a vásárlást követően sem kerülhet olyan helyzetbe, hogy mégis jobb lett volna egy másik terméket választania, vagy nem vásárolnia.
Nálunk nyugodtan leadhatja a rendelését. Mi a GLS futárral eljuttatjuk Önnek a kiszemelt terméket.
Ön kifizeti a terméket, beüzemeli, és használja.

Ha 14 munkanapon belül meggondolja magát, mi szó nélkül visszavásároljuk Öntől a terméket, még megindokolnia sem kell, hogy miért szeretne elállni a vásárlástól. A 14 munkanap a termék átvételétől kezdődik.
Ilyen úgynevezett elállás esetén az áru visszaküldésének költségén kívül, Önt semmilyen egyéb költség nem terhel.

Mi csupán 3 dolgot kérünk Öntől:
- Először is az elállási szándékát a lap alján szereplő telefonszámon vagy e-amail címen jelezze felénk.
- Adjon nekünk valami támpontot a vásárlásának a beazonosítására. pl számla sorszámát, a megrendelés számát, vagy hogy milyen névre kérte a számlát stb...
- Próbálja meg a lehető legjobb állapotban megőrizni a terméket és annak csomagolását (nem a postai dobozt, hanem a termék gyári csomagolását) az elállás 14 munkanapos lejártáig, hogy a lehető legjobb állapotban kerüljön vissza hozzánk a termék, ha visszaküldésre kerül sor.

A vonatkozó szabályok szerint elállás esetén, Önnek a jelzést követően 14 munkanapja van a termék visszaküldésére, nekünk pedig szintén 14 munkanapunk van a vételár visszafizetésére. A vételár visszafizetése kizárólag számlaszámra utalással történik, ezért a visszaküldés során meg kell adnia számlaszámát, hogy visszautalhassuk a vételárat. (Természetesen nem rendeltetés szerű használat esetén az elállást csak a nem rendeltetés szerű használatból bekövetkezett kár beszámításával lehet érvényesíteni. A kibontás és kipróbálás az rendeltetésszerű használat.)


Garancia

Minden termékünkre a törvények által előírt 1 év szavatosságot illetve garanciát vállaljuk, de a termékek adatlapján érvényes információ a mérvadó! (esetenként 2 év, 3év)

Garanciális vagy szavatossági igényt kizárólag szétszerelés, rongálás esetén nem tudunk elfogadni, ettől eltérő esetben nekünk elég, ha annyit mond, hogy elromlott.
Nem lesz sem de, sem ha, egy kérdésünk lesz csupán: Mikor küldhetjük a cserét?
A garanciális ügyintézés menete megegyezik az elállási jog menetével. Első lépcsőben jelezze nekünk, hogy garanciális problémája van!

Fogyasztóvédelmi bejelentés lehetősége:
2017. januártól panasszal elsőfokon a lakóhely szerinti járási hivatalnál lehet élni. (Megjegyzem, erre nálunk még nem került sor.)
Az Ön lakóhelye szerinti járási hivatal elérhetőségéről ezen a kormányzati oldalon tájékozódhat. jarasinfo.gov.hu

Online vitarendezési platform.
Itt kezdeményezheti online formában egy vitás eset bíróságon kívüli megoldását, ha velünk nem sikerült megeggyeznie.
(Jelzem, ilyen még nem fordult elő): http://ec.europa.eu/odr

 

Vásárlás menete:

Számlázási információ:
Cégünk minden esetben elektronikus számlát bocsájt ki, amely időbélyegzővel és digitális aláírással van ellátva.
A számla (valamint átutalásos fizetés esetén a proformszámla) internetes elérését emailben küldjük meg Önnek, a vásárláskor megadott e-mail címre.
Ezért fontos, hogy olyan e-mail címet adjon meg, ami egyrészt működik, másrészt olvasni is tudja!
Számláját az InnVoice számlázórendszer készíti és tárolja, így Ön azt később is letöltheti, vagy kinyomtathatja.
Az elektronikus számla, elektronikus formában hiteles. 
Ettől függetlenűl Ön kinyomtathatja az elektronikus számlát, és papír formában beteheti a könyvelésébe.
Ez a NAV álltal megengedett eljárás. Egy esetleges ellenőrzés során a NAV kérheti az elektronikus változatot, amelyet bármikor letölthet a számlaértesítő levélből, vagy kérésére azonnal újraküldjük Önnek.

A hdmishop.hu weboldal egy Magyar nyelvű oldal, ennek megfelelően a vásárlás vagy tájékoztatás minden lépése
Magyar nyelven történik.

Ha megszeretne vásárolni egy terméket, akkor Önnek nem kell előzetesen regisztrálnia magát ezen az oldalon.
Elég az is, ha a kosár gombra kattintva beteszi a terméket a kosarába.
Ezután Önnek lehetősége van tovább vásárolni, további termékeket a kosárba helyezni,
de választhatja fejlécben a kosár résznél a Fizetés opciót is.
Itt célszerű a vásárlás vendégként opciót választani, majd a tovább gombra kattintani.
A megjelenő táblázatot értelemszerűen ki kell tölteni a saját adataival (hogy feltudjuk Önnel venni a kapcsolatot)
illetve a számlázási adatokkal. Cégnév megadása esetén a számlán csak a cég neve fog szerepelni, az Ön neve nem lesz rajta.)
Ha a számlázási cím eltér a szállítási címtől, akkor szedje ki a pipát a "A szállítási és számlázási címem azonos." opció elől.
Majd kattintson a tovább gombra, így megadhat egy új szállítási címet.
Az együttes értékről (termék ára + szállítási költség) azonnal tájékoztatást kap, miután kiválasztotta a szállítás módját.
Ezután megjegyzést írhat a rendeléshez, majd tovább gomb, ismét tovább gomb, és a végén a rendelés megerősítése gomb.

Ezután a weboldal küld Önnek egy e-mailt az Ön álltal megdott emailcímre a vásárlás minden adatával.
Ezt követően bedolgozzuk a rendelését. Kiállítjuk a megadott adatok alapján az Áfás számlát, és elküldjük az Ön email címére.

Utánvétes fizetés esetén a termék és az esetleges szállítási költség összegét a GLS futárnak,
kell kifizetni, a termék készhez vételekor. Ezt megteheti készpénzben, vagy bankkártyával.
Aznapi budapesti szállítás esetén a kiszállítás saját autóval történik, ezért ebben az esetben csak készpénzben fog tudni fizetni.

Előreutalásos fizetés esetén a megrendelést követően ne tegyen semmit. Mi kiállítjuk és elküldünk Önnek a rendeléskor megadott e-mail címre egy proformszámlát.
Ezután utalja át a proformszámla végösszegét a számlán szereplő számlaszámra. A végösszeg beérkezése után a proformszámlából elkészítjük a végleges Áfás számláját, amit emailben küldünk meg Önnek.
Valamint, csomagját átadjuk a GLS futárszolgálatnak, aki a következő munkanapon kézbesíti azt Önnek.

Regisztráció esetén ha később belép az oldalon, megtalálhatja majd az összes eddigi vásárlásának az adatait,
illetve ezzel a felhasználói név jelszó párossal a későbbiekben is tud vásárolni és az adatait módosítani.
A regisztrációjának adatait, valamint a vásárlások adatait Ön Online is lekérdezheti, de kérésére el is küldjük Önnek.

Ha az adatainak megadásakor téves adatokat adott meg, akkor vagy elektronikusan az oldal alján található mail címen,
vagy szóban a lap alján található telefonszámon tud engem értesíteni,
hogy a megfelelő helyre és névre kapja meg a rendelését.


A weboldalon leadott rendelés nem minősül írásban megkötött szerződésnek!
A változtatás jogát fenntartjuk!
Az áruházban szereplő termékfotók illusztrációk, a termékek eltérhetnek a fotón ábrázoltaktól.

 

Adatvédelem

Milyen adatokat kérünk tőled, és milyen célra használjuk őket?

Mi egy webáruház vagyunk, így azokra az adatokra van szükségünk, amelyek lehetővé teszik a rendelésed leadását és teljesítését, és az esetlegesen felmerülő garanciális ügyintézést, vagy pénzvisszafizetést. Semmi olyan adatot nem kérük tőled, ami nem ezt a célt szolgálja. Nem küldünk hírlevelet az email címedre, a postaládádat sem töltjük meg papirokkal, nem küldözgetünk sms-eket és nem zaklatunk hívásokkal, ajánlatokkal.

Ennek megfelelően a következő adatokat kérjük tőled a rendelés során:

1. - A webáruházmotor a kosarad kezeléséhez, és regisztráció esetén azért, hogy felismerjen téged, ha újra vásárolnál nálunk, egy cookie nevü kis fájlt helyez el a böngésződben, valamint regisztráció esetén megörzi azt az ip címet, amelyről regisztráltál.

2. - Szükségünk van egy számlázási névre, és címre, ez szerepel majd a számlán, valamint egy szállítási névre és címre, egy telefonszámra és egy email címre. Ez kell ahhoz, hogy kitudjuk szállíttatni a rendelésed.

3. - Ezen kívűl azt, hogy a weboldalunkon jártál, milyen oldalakat néztél meg, a google analytics rendszere tárolja el, azért, hogy lássunk arról egy statisztikát, hogy a webáruház mely részeit mennyien látogatják.

 

Milyen utat járnak be az adataid, kik érintkeznek vele?

Először is itt megkell különböztetnünk pár dolgot egymástól.
A tőled kapott adatoknak van egy adatkezelője, aki kezeli ezeket az adatokat, aki felel ezeknek az adatoknak a megfelelő védelméért, a felhasználásáért, a megsemmísítéséért, valamint azért, hogy ha valami hibát észlel, akkor azt jelentse a hatóságok felé.
Nálunk a SiteMarketing Bt.-nél ez a személy én vagyok, Gulyás Benedek. Én felelek az adatok biztonságáért, megsemmísítésükért,és azért, hogy az adataid a megfelelő módon legyenek felhasználva, és mindenki aki a cégünkön kívűl részt vesz a rendelésed teljesítésében pl futárszolgálat, csak azt az adatot kapja meg, ami ahhoz szükséges, hogy a saját feladatát ellássa. Valamint nekem kell gondoskodnom adatvédelmi incidens esetén a hatóságok értesítéséről maximum 3 napon belül.
Ennek megfelelően a következők történnek az adataiddal:

1. - Mint ahogy az előbb mondtam, a webáruházmotor elhelyez egy cookie nevü fájlt, ami a kosaradat örzi a rendelés feladásának végéig (erre mindeképp szükség van ahhoz, hogy rendelni tudj), illetve regisztráció esetén ennek segítségével ismer fel téged a weboldal. Ezt a webáruház mint minden webáruház a saját működésére használja. Mi nem férünk hozzá, és természetesen a rendelés befelyeztével bármikor törölheted a böngésződböl.
Regisztráció esetén a webáruházmotor megőrzi a regisztráláskor élő ip címed. Ezt gyakorlatilag nem használjuk semmire, ezt minden webáruházmotor megteszi, elvileg azt a célt szolgálja, hogy bizonyítani tudjuk azt, hogy valóban Te regisztráltál, de erre eddig még nem volt szükség.

2. - A következő adat amit megkapunk tőled az a pénztárnál megadott számlázási név és cím, valamint egy email cím.
Ezt a számla kiállításához használjuk fel. Erre törvény kötelez minket, mint ahogy arra is, hogy ezeket a számlákat mennyi ideig kötelező tárolnunk. (jelenleg 5 + tárgyév) Számláinkat elektronikus úton állítjuk elő és továbbítjuk neked az álltalad megadott email címre. Ezt az InnVoice számlázórendszerében végezzük, a kiállított számlákat és díjbekérőket az innvoice rendszere készíti és őrzi a törvényi előírásoknak megfelelően.
Mivel a számlázási adataidat átadjuk az InnVoice rendszerének, így a számlázás tekintetében az InnVoice Ügyviteli Szoftver Kft. adatfelhasználóvá válik.

A másik adat ami hozzánk kerül tőled az a szállítási név és cím, valamint a mobiltelefon számod.
Ezeket az adatokat a GLS futárszolgálatnak adjuk át, az emailcímeddel eggyütt. Ez kell a GLS-nek ahhoz, hogy kitudja szállítani a csomagodat.
Az emailcímedre azért van szükségük, mert emailben értesítenek téged arról, hogy elkészítettünk a számodra egy csomagot, majd a kiszállítás napjának reggelén arról, hogy hány óra körül várhatóak, és mi a futár telefonszáma.
A mobilszámodra pedig azért van szükségük, hogy feltudjanak téged hívni a kiszállítás előtt egy órával.
Mivel a szállítási adataidat (név, cím, telefonszám, emailcím) átadjuk a GLS futárszolgálatnak, hogy kézbesíteni tudják a rendelésed, így ezen adatok tekintetében a GLS General Logistics System Hungary Csomag-Logisztikai Kft. adatfelhasználóvá válik. Természetesen a GLS futárszolgálat is mindent megtesz az adataid biztonságának érdekében. Erről a megfelelőségről küldtek is nekünk egy nyilatkozatot, ezt itt töltheted le (.pdf formátumban).
A megrendelés leadásakor megadott email címet és telefonszámot felhasználjuk a rendelés teljesítésével esetlegesen felmerülő kérdések tisztázására, valamint garanciális ügyintézés során, vagy a pénzvisszafizetés mikéntjének tisztázására.

3.- A google analyticsnek ez az adatbázisa kizárólag statisztikaként érhető el számunkra, ezekből az adatokból senki sem beazonosítható. Ez kizárólag statisztikai információkat nyújt az oldal keresőoptimalizálásához. Erre azért van szükség, hogy ha beírod a googleba, hogy ilyen meg ilyen kábelt keresek, akkor rátalálj a webáruházunkra.

 

Adataid törlése.

Természetesen az adataidat nem tároljuk az idők végeztéig. A célunk az, hogy csak addig legyenek nálunk az adataid, amíg a rendeléseddel kapcsolatban ez feltétlenül szükséges.
Szeretném felhívni a figyelmed arra a lehetőségre, hogy bármikor kérheted adataid törlését. Ezt a szándékodat jelezheted emailben, vagy telefonon, és töröljük a rendszerünkből az adataidat.

1. - A cookie-kkal kapcsolatban Te rendelkezel a törlés lehetőségével. Amint már említettem bármikor törölheted a böngésződből. Ez gyakorlatilag egy szükséges rossz, remélhetőleg előbb vagy utóbb már nem lesz szükség erre a technológiára a webáruházmotorok működéséhez. Mi jelenleg az Opencart nyílt forráskódu webáruházmotort használjuk. A motor biztonságos működését pedig a 3 in 1 Hosting kivállóan védett szerverei biztosítják.

2. - A rendelés során megadott adataiddal kapcsolatban ketté kell bontanunk a lehetőségeket.
Egyrészt vásárolhatsz vendégként. Ebben az esetben csak a rendelés adatai raktározódnak. Ezeket az adatokat elvileg törölhetnénk a megrendelés teljesítése után, de nem tesszük meg azonnal, csak 1 év elteltével.
Erre azért van szükség, mert a tapasztalatok azt mutatják, hogy a legtöbb esetben garanciális ügyintézés során, vagy pénzvisszafizetésnél, hiába kérjük, nem tudjátok megadni a rendelési adatokat, így kénytelenek vagyunk mi visszakeresni azokat. Ez pedig törölt adatokból nem megy, így a magasabb szolgáltatás érdekében (ami nem lenne kötelességünk) 1 évig megőrizzük a rendelésed adatait.
Ha úgy vásároltál, hogy regisztráltál, akkor a vásárlási tranzakció mellett (amiről az előbb írtam, hogy egy év után töröljük) a webáruházmotor megőrzi a regisztrációdat. Ez a regisztráció tartalmazza a számlázási és szállítási adatokat, a neved, az email címed, illetve a fent említett ip címed. Ezeket a regisztrációs adatokat akkor töröljük, ha már legalább 1 éve nem vásároltál nálunk.
Az InnVoice Ügyviteli Szoftver Kft. a számlákat az aktuális törvényi előírásoknak megfelelő ideig és módon őrzi, a GLS General Logistics System Hungary Csomag-Logisztikai Kft. pedig a kiszállításhoz szükséges adatokat a számukra kötelező postai szolgáltatásokról szóló 2012. évi CLIX. törvénynek megfelelően kezeli és törli.

3. - A google Analytics rendszerével 26 hónapig őriztetjük meg a látogatási adatokat (amelyből nem beazonosítható egy adott látogató). Erre azért van szükség, hogy az aktuálisan lekérdezett időszak statisztikái összevethetőek legyenek legalább a megelőző két év azonos időszakaszának statisztikai adataival.

 

Mi történik akkor, ha nem rendelsz nálunk, csak felhívsz bennünket, vagy küldesz egy emailt?

Ha felhívsz bennünket telefonon, vagy sms-t írsz, akkor a telefon elraktározza a híváslistájába a telefonszámodat, vagy az sms-edet. Erre többek között azért van szükség, hogy ha nem tudjuk fogadni a hívásod, akkor erről sms-ben értesítsünk, és később visszahívunk. Ezt a híváslistát, illetve sms-eket napi rendszerességgel töröljük.

Ha emailt írsz nekünk, akkor miután befejeztük a levelezést, az egész levélváltást áthelyezzük a levelezőrendszer lomtárába, ahonnan 30 nap után automatikusan törlődik.

 

 

Cég adatok

- Cégnév: SiteMarketing Bt.
- Kapcsolat tartó: Gulyás Benedek
- Cím (székhely ill. levelezési cím, személyes áruátvételre, személyes ügyintézésre nincs lehetőség): 1171 Budapest Postamester utca 88.
- Cégjegyzékszám: 01-06-779607
- Cégbejegyzést végezte: Fővárosi Cégbíróság
- Adószám: 22548313-2-42
- Bankszámlaszám : OTP Bank: 11742575-21440786
- E-mail: hdmishop(kukac)icloud(pont)com
- Telefon: 06-70-252-3551
- Tárhelyszolgáltató: 3in1 Hosting Bt. (A tárhelyszolgáltató kapcsolati adatai a tárhelyszolgáltató oldalán találhatóak meg.)


 

 

Tisztelettel:
Gulyás Benedek
SiteMarketing Bt.
Mail: hdmishop(kukac)icloud(pont)com
Tel: +36702523551